Nevar
PostWysłany: Wto 15:45, 09 Sie 2005    Temat postu:

Popieram Gizmo. Dla GRACZA jest na prawdę mało tabelek, stworzenie karty to nie problem. Za to MG ma prawdziwy orzech do zgryzienia, musi pamiętać te wszystkie tabelki i zasady (np. skok, zeskok, spadanie, trzeba znać wszystkie rzuty, w końcu zeskok to nie to samo co spadanie Twisted Evil, a skok z miejsca, a skok z rozbiegu to też nie to samo, ogrom zasad dla MG i pomyśleć że muszę sie tego nauczyć.. a raczej przypomnieć bo przeczytałem wiele, a tylko kilka pamiętam-niestety).
Gizmo
PostWysłany: Pon 7:32, 08 Sie 2005    Temat postu:

Salve!!

Xenarze w warhamerze jedyne tabelki to te przy tworzeniu postaci, aby wylosować umiejętności, profesje czy określić modyfiakatory z wieku więc w tym systemie tabelek nie ma duzo dlatego nie rozumiem dlaczego sądzisz że jest ich wile i cie to denerwuje
Xenar
PostWysłany: Pon 0:46, 08 Sie 2005    Temat postu:

Gdybym trochę dokładniej postudiował ten system (poczytał podrecznik) to pewnie miałbym wiele pytań dotyczących tabelek i spraw tego typu...
Gizmo
PostWysłany: Sob 18:31, 06 Sie 2005    Temat postu:

SAlve!!

Jeśli dodoacie jakieś tematy o warhamcu na pewno sie w nich wypowiem Leczy wy musucie jes stworzyć poniewarz nie wiem co was trapi w młotku i czego nie wiecie
Nevar
PostWysłany: Sob 16:38, 06 Sie 2005    Temat postu:

No tak usmiech Na "poprzednim" forum błyszczałeś wiedzą Przydałoby się dodać kilka tematów związanych z podręcznikiem i dodatkami do Warha, aż w końcu znalazłby się tu cały leksykon i wszystkie potrzebne zagadnienia Co za oszczędność Wink
Gizmo
PostWysłany: Sob 15:56, 06 Sie 2005    Temat postu:

SAlve!!

Warhamer mój ulubiony systemik moge dysponuje dośc duża widzą z zakresu tego systemu nevar może potwierdzić wiec jeśłi bedąpytania to moge sie wypowadać.
Nevar
PostWysłany: Śro 14:31, 13 Lip 2005    Temat postu:

No ciekawe, ale gdybym miał prowadzić Warha (pbch, czy na realu) to gracze co chwile upominaliby sie o jakieś tabelki itp. Chociaż chętnie bym zagrał. Tymczasem zostaje przy free, l5k (którego sie dopiero uczę Smile i Wampirze :]

p.s. jak będzie sesja z brakiem graczy/a to mnie powiadomić usmiech
Darkon
PostWysłany: Śro 14:19, 13 Lip 2005    Temat postu:

W D&D nie gra się cąły czas pod ziemią tylko napisali że dobrze jest prowadzić w lochach bo tam mniej więcej możesz ustalić gdzie udadzą się gracze (jak jest cały czas jeden korytarz to na pewno będą szli wybraną przez ciebie drogą) a i tak po podziemiach lepiej w D&D nie łązić bo tam są drowy i pająki - sługusy Lolth zazwyczaj albo innego boga podziemni. A młotek jest raczej lepszy zarówno mechanicznie jak i opisowo (świat, przeciwnicy, chaos). Za najlepiej świata faerunu nie znam, ale większość RPG'owców grało w Baldura czy Neverwintera tam kawałki mapy zapomnianych krain były ukazane. StaryŚwiat ma swoją historie - nie mówie że inne światy nie mają - i jest to bardzo rozbudowany świat i dopracowany, wszędzie widać działalność chaosu i gdzie się nie ruszysz możesz dostać po mordzie, w D&D po faerunie można uznać że tam nie tyle że dostaniesz po mordzie co zginiesz bo to świat pełen smoków i magii, ale żeby było bardziej komercyjnie dopiero przy -10 punktach żywotności się umiera, tak żeby się nie zniechęcić do gry bo jak się tak szybko nie ginie no to fajnie Evil or Very Mad Warhammer kozak ja za to ręcze. Ściągam sobie podręcznik z neta i przygode - którą już mam na dysku.
Nevar
PostWysłany: Śro 13:13, 13 Lip 2005    Temat postu: Wprowadzenie

O tym systemie nie wiem zbyt wiele, mimo że mam podręcznik podstawowy i kilka scenariuszy "Labirynt 5". Porównując go do D&D wychodzi na to że tutaj akcja toczy się cały czas na ziemi (a nie pod nią, gdzieś w lochach itp.). Więc zdecydowałem połączyć 2 światy, (tzn. podziemia z nadziemiami ) i wyszedł Wardragons .
Eh, musze sie w końcu zabrać za czytanie tego podręcznika..
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
   

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group